dilluns, 22 d’octubre del 2018

Seminari de Tècnica de la Metamorfosi. Temari - Seminario de Técnica de la Metamorfosis. Temario









Seminari de Tècnica de la Metamorfosi

La Tècnica Metamòrfica està reconeguda com a Teràpia Natural Manual, i s'ensenya a la Universitat com a assignatura optativa en un Màster en Medicina i en Infermeria Naturista.
Es tracta d'una tècnica vibracional, que consisteix en fer un toc suau, com una carícia, en unes zones determinades de peus, mans i cap, per mitjà de la qual i també de la serena presència de qui ho fa, normalment s'aconsegueix arribar a un estat de relaxació i de serenor, la qual cosa ens ajuda a recordar la nostra pròpia capacitat de transformació.
És molt agradable, tant per qui ho rep com per qui ho practica. 

En el primer nivell es tracta de la història, com i arran de què ho va crear en Robert Saint John, el per què del nom Tècnica Metamòrfica, com i a qui es pot aplicar, la importància de la concepció, la influència de com vam viure la vida intrauterina i el naixement en el nostre moment actual, i també d'altres conceptes que ens fan qüestionar sobre qui som i què hem vingut a fer en aquesta vida, i quines poden ser les causes per les què emmalaltim. Parlem sobre la importància de la respiració. Aprenem a serenar-nos, i veure i viure la vida d'una altra manera.

En el segon nivell aprofundim en les Lleis Universals i a tenir-les en compte en la nostra vida diària, per viure d'una manera més conscient i responsable.

En el tercer nivell tractem sobre les emocions i els sentiments, com aprendre a deixar de patir, l'acceptació, la desafecció, la força de l'amor, el poder que tenen els nostres pensaments i emocions, la importància del descans físic, etc.
   
Seminaris:
1 matí o una tarda a la setmana, durant 4 setmanes
o un cap de setmana (dissabte de 10 a 14 i de 16 a 20 h, i diumenge de 10 a 14 h) 




Contactar per reservar plaça i preparar material. Informació:

Pendent de programació
Gràcies


https://tecnicavibracional.blogspot.com/2017/09/seminari-tecnica-de-la-metamorfosi.html 

Montserrat Garcia Jaume
montserratgarciajaume@gmail.com
629 332 640 



Seminario de la Técnica de Metamorfosis

La Técnica Metamórfica está reconocida como Terapia Natural Manual, y se enseña en la Universidad como una asignatura optativa en un Máster en Medicina y en Enfermería Naturista.
Se trata de una técnica vibracional, y consiste en hacer un toque suave a modo de caricia, en unas zonas determinadas de pies, manos y cabeza, por medio de la cual y también de la serena presencia de quien la practica, generalmente se consigue llegar a un estado de relajación y serenidad, el cual nos ayuda a recordar nuestra propia capacidad de transformación.
Es muy agradable, tanto para quien lo recibe como para quien la practica.

En el primer nivel se trata sobre la historia, cómo y a raíz de qué la creó Robert Saint John, el por qué del nombre Técnica Metamórfica, cómo y a quién se le puede aplicar, la importancia de la concepción, la influencia de las vivencias en el estado de vida intrauterina y el nacimiento en el momento actual, y también otros conceptos que nos hacen cuestionar sobre quiénes somos y qué hemos venido a hacer en esta vida, y cuáles pueden ser las causas de que enfermemos. Hablamos sobre la importancia de la respiración. Aprendemos a serenarnos, y a ver y vivir la vida de otra forma.


En el segundo nivel profundizamos en las Leyes Universales y a tenerlas en cuenta en nuestra vida diaria, para vivir de una manera más consciente y responsable.

En el tercer nivel tratamos sobre las emociones y los sentimientos, cómo aprender a dejar de sufrir, la aceptación, el desapego, la fuerza del amor, el poder que tienen nuestros pensamientos y emociones, la importancia del descanso físico, etc. 

Seminarios:
1  mañana o una tarde a la semana, durante 4 semanas
o un fin de semana (sábado de 9 a 14 h y de 16 a 20 h, y el domingo de 9 a 14)




Contacto para reservar plaza y preparar material. Información:

Pendiente de programación
Gracias


https://tecnicavibracional.blogspot.com/2017/09/seminari-tecnica-de-la-metamorfosi.html 

Montserrat Garcia Jaume
montserratgarciajaume@gmail.com
629 332 640




Os invito a visitar:








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada